Кошик
9 відгуків
+380 (98) 469-78-24
+380 (50) 313-77-58
Продаж і монтаж систем альтернативної энергетики
Кошик

Сео-оптимізація сайту. Модно? Корисно? Потрібно? Невеликий звіт про виконану роботу, підкріплений графіками і коментарями.

Сео-оптимізація сайту. Модно? Корисно? Потрібно? Невеликий звіт про виконану роботу, підкріплений графіками і коментарями.

Контекстна реклама -потрібна річ для бізнесу.

Сталося так, що мої дуже хороші знайомі , які займалися серйозним бізнесом - установкою сонячних панелей і геліоколекторів, вирішили розширити кількість клієнтів шляхом розширення реклами в інтернеті. Цілком нормальна ідея, тим більше, що про це зараз говорять багато: і тренінги, і в чатах, і просто багато знайомі радять. Спочатку у них був один сайт, якому вже кілька років, але, змінивши напрямок бізнесу, вирішили запустити ще один під нове направлення на prom.ua .

На Сайт prom.ua досить непогана ідея. Не потрібно шукати умільця з написання сайтів. Просто платиш 2 тис. грн., вибираєш дизайн, натискаєш кнопку "ОК" і сайт твій готовий. До того ж, твої товари тут же починають рекламуватися на тому ж Ргом.иа prom.ua. Досить вигідно і зручно.

Контекстна реклама в кампанії Іт Стрім - початок.

Про те, що можна запустити ще один вид реклами - контекстну - наскільки я розумію, їм розповіли на тренінгу в тій же компанії Ргом.иа. Це один з тих безкоштовних тренінгів, коли обіцяють розкрити тобі купу таємниць по залученню незліченної кількості клієнтів і різке збільшення обсягів продажів, а самі починають впарювати свої послуги по запуску такої реклами , яка коштує начебто не дуже дорого, але вимагає постійних доплат і в результаті виявляється досить дорогий і абсолютно марною.

І ось, наслухавшись таких обіцянок і не уявляючи, що їх чекає насправді, мої знайомі проплатили послуги молодої людини, який розповів їм про існування Google Analytics і Google AdWords і запустив рекламну компанію.

Перші дні мої знайомі були просто щасливі. Ще б: заходять в гугл аналітікс , а там купа відвідувань, телефон червоний від дзвінків. Здорово! Рекламма працює. Близько 400 відвідувань в день! Нічого собі!

Але така рекламма постійно вимагала купу грошей і, як тільки гроші закінчувалися, всі відвідування миттєво припинялися. З 400 у день практично до 0. Тобто є гроші, є рекламма - сайт типу працює і люди типу телефонують. Немає грошей - все, сайт мертвий.

Ось так виглядав графік заходу відвідувачів на сайт. Коли вносилися гроші дуже навіть помітно.

Після кількох днів ейфорії , директора стали скаржитися на якусь безглуздість дзвінків.

Ні, не можна сказати, що абсолютно ніякої користі від цієї реклами не було. Було декілька клієнтів, але їх кількість була абсолютно не порівнянно з сплаченими сумами за рекламу.

І потім, дуже часто дзвонили люди, які просили розповісти, що таке сонячні батареї, що таке сонячні електростанції, що таке геліоколектори, які , прослухавши довгу лекию, говорили велике спасибі і пропадали. Такі лекції займали дуже багато, а користі від них було дуже мало. При цьому постійно дзвонила закріплена за компанією менеджер, яка наполегливо рекомендувала купити наступний вид послуг від Ргом.иа - без яких, природно, реклама працювати не буде.

Коротше, ентузіазм директорів починав падати геть.

Ключові слова підібрати, налаштувати, придумати - називайте як завгодно, але це найголовніше в контекстній рекламі.

А тут я в якійсь розмові, розписала, як накатала величезний відгук про відпочинок в Закарпатті. Ну люблю я писати відгуки.

Як кажуть, мене за язик ніхто не тягнув. Мене тут же попросили написати пару статей на тему сонячної енергетики. Чому ні?

Починаю вивчати тему - які "фішки" повинна містити стаття на сайті, щоб її хтось прочитав. Дізнаюся, що в статті повинні бути вставлені такі чарівні слова - "ключові слова" - набираючи які в пошуку, відвідувачі потраплятимуть на сайт.

Відмінно, все елементарно, ну там сонячні батареї, колектори ... що там ще ....А може почитати що-небудь на цю тему? Виявляється, є класна штука, яка називається Яндекс Вордстат - дуже зручно у вигляді таблички вибирає купу пошукових слів і показує, скільки разів їх набирали.

Що шукали зі словом «сонячні батареї» — 184 887 покази на місяць

Статистика за словами Показів на місяць

сонячні батареї 184 887

сонячні батареї купити 33 442

сонячні батареї для дому 19 196

світильники на сонячних батареях 15 398

сонячні батареї ціна 10 718

ліхтарі на сонячних батареях 9 201

комплект сонячних батарей 9 020

садові +на сонячних батареях 8 462

вартість сонячних батарей 7 924

...........................................

Я вставила тільки маленький шматочок видачі за пошуковими словами, насправді вибралися аж 4 сторінки - купа варіантів з граматичними помилками, без них. У вибірку потрапили такі штуки, придумати які я реально була не в змозі, - наприклад, відлякувачі якісь на сонячних батареях.

Ну перші знання отримані, стаття з ключовими словами написана і уважно вивчаються вибірки з гугл аналітікс - ну читав хтось статтю чи ні. Читав, але вкрай рідко.

Шкода, звичайно, що мало, але хоч іноді статтю читають - і то добре. Дуже шкода, що іноді. Але тема так зачепила, що стала кожен день шукати в інтернеті інформацію про ключових словах і рекламних кампаніях.

І чим більше я читала, тим менше мені подобалася налаштування реклами на сайті.

Виявляється, в Гугл Эдвордс рекламу потрібно налаштовувати під свої потреби.

 

Запити в контекстній рекламі - як домогтися великого трафіку на сайт з найменшими витратами.

І є дуже важливий момент - ключові слова повинні бути підібрані і записані таким чином, щоб вирішувати поставлені вами завдання.

Це може бути широке , фразова і точне відповідність ключових слів, від використання яких або виходить величезний приплив людей на сайт, які просто поцікавитися - набрали "сонячне коло , небо навколо" , а потрапили на сонячні батареї, або тільки задана конструкція, наприклад "МЕРЕЖЕВИЙ ІНВЕРТОР ABB PRO-33.0-TL-OUTD-SX-400 33КВТ"і тільки так. Але і в першому , і в другому випадку є проблеми - в першому безглуздо витрачаються гроші на просвітницьку роботу без всякої надії, що це переросте у реального клієнта, у другому ж - дочекатися, що хтось набере такий запит теж мало ймовірно.

Подивившись, як організована реклама на сайті, я виявила, що використовується метод "нагону трафіку"- саме широке відповідність, яке тільки можна придумати.

Ключовими словами були "сонячні батареї", "колектори", "геліосистеми", ... і т. д. на рівні основних понять – слова такого типу називаються високочастотними запитами.

Що означає «високочастотний запит»? Це дуже просто. Я Хочу знати, приміром, що за штука стоїть на даху заправки або у сусіда через дорогу, от і набираю для самоосвіти – «сонячні батареї» або дзвоню і питаю у менеджера і він мені півтори години розповідає. Але на етапі самоосвіти покупки відбуваються вкрай рідко. Адже людині треба «пропустити через себе», передумати, проаналізувати, чи потрібно йому це чи ні. Коли людина готується зробити серйозну покупку у вигляді сонячної станції за 10000 дол. або геліосистему на 400 літрів, він вже переобщался з кількома менеджерами з різних компаній, орієнтується у видах станцій, типи сонячних батарей, знає що таке інвертор, "зелений тариф", види підключення панелей, різновиди геліосистем тощо, тоді в пошуку він набирає не "колектор" , а "вакуумний колектор" або "вакуумний колектор "атмосфера"".

Такі запити називаються середньо-частотними. А, якщо клієнт набирає в пошуку конкретну назву, модель виробу, наприклад - Фотоелектричний модуль ABi-Solar P60260-D – запити такого виду бувають вкрай рідко, тому і називаються «низькочастотними». Техніка продажів по низькочастотних запитах має місце, але я вирішила не ризикувати і побудувати рекламну кампанію як на низькочастотних, так і на середньочастотних. А все високочастотні ключові слова просто видалила з налаштувань контекстної реклами.

Тому, якщо з 1 травня 2016 р. По 18 червня 2016 р. Мали 2,22 тис. кліків -до 81 кліка в день і приблизно стільки ж дзвінків,

, то після переходу на середньо - низькочастотні запити кількість кліків знизилося в рази і становило всього 10-12 кліків в день.

 

 

Це, звичайно ж, дуже мало. До того ж, у такій ситуації величезне значення має реальна ситуація з розкручуванням сайту. На даному етапі, вже пройшовши кілька тренінгів, я запустила кілька видів реклами. Досвід показує, що вкладати гроші тільки в контекстну рекламу через гугл-эдвордс – це, м'яко кажучи, або призведе до великої втрати грошей, або не призведе до бажаного результату.

Переходи на сайт переходи всередині сайту . Збільшення кількості переглядів сторінок та придбання постійних відвідувачів сайту.

Потрібно робити налаштування реклами таким чином, щоб людина, що потрапив на сайт або через статтю, або по ключовому слову , або через соцмережі не йшов з сайту , ознайомившись з однією сторінкою. Потрібно організувати інформацію таким чином, щоб були переходи, що ведуть відвідувача сайту по сторінкам. І чим більше сторінок прогляне один відвідувач, тим краще налаштування реклами і тим більше результату принесе така реклама.

Зараз власники фірми рекламу в Гугл Эдвордс не оплачують взагалі.

Написано певна кількість статей на тему сонячної енергетики, монтажу сонячних панелей, вибір та встановлення геліоколекторів. Ці статті наводять на сайт досить велика кількість відвідувачів, які потім переходять на інші статті, в інші розділи. А чим більше переглядів сайту, тим вище його рейтинг в Гугл. Обмовлюся відразу, що нагоном трафіку методом посилань я не займаюся принципово, т. к. вже було оголошено, що Гугл бореться з такою ситуацією, коли абсолютно мертві, не цікаві сайти випадають на перших позиціях тільки тому, що його розкрутили посиланнями. Причому, багато замовників таких розкруток пишуть у відгуках, що, як тільки припиняється оплата досить дорогих послуг таких сео-оптимізаторів, сайт миттєво «падає» і за повернення колишніх позицій у рейтингу з них вимагають ще більших грошей.

Отже, візит на сайт здійснюється через контент - статті та новини, написані і налаштовані спеціальним чином. Якщо проаналізувати кількість відвідувачів, то отримуємо такі цифри за переглядами статей:

Аналіз читання статей за короткий період.

Візьмемо період з 1 по 17 серпня.

Сторінка

Перегляди сторінок

Унікальні перегляди сторінок

Унікальні перегляди сторінок

Унікальні перегляди сторінок

 

 

 

709

49,28 %

Середній показник для подання:

(0,00 %)

 

/contacts

30

30(4,23 %)

26,67 %

 

/n219202-fotoelektricheskoe-goryachee-vodosnabzhenie.html

22

22(3,10 %)

65,00 %

 

/g13548934-otoplenie-bez-gaza

18

18(2,54 %)

0,00 %

 

/photos

18

18(2,54 %)

0,00 %

 

/g18587934-solnechnye-vodonagrevatelnye-sistemy

11

11(1,71 %)

0,00 %

 

/n217092-kredit-ukrgazbanka-pod.html

9

9(1,40 %)

57,14 %

 

/n202655-solnechnaya-krysha-tesla.html

8

8(1,24 %)

85,71 %

 

/n227835-gibkie-prozrachnye-grafitovye.html

8

8(1,24 %)

33,33 %

 

/a250937-montazh-solnechnoj-stantsii.html

3

3(0,47 %)

100,00 %

 

/a258426-sistema-solnechnogo-podogreva.html

3

3(0,47 %)

0,00 %

 

/a268038-geliokollektor-svoimi-rukami.html

3

3(0,47 %)

50,00 %

 

/a268229-montazh-solnechnoj-stantsii.html

3

3(0,47 %)

100,00 %

 

/a283890-sobralis-kupit-geliokollektor.html

3

3(0,47 %)

50,00 %

 

/a300050-goryachej-vody-net.html

3

3(0,47 %)

0,00 %

 

/n222722-montazh-solnechnoj-stantsii.html

3

3(0,47 %)

100,00 %

 

/p154522491-kotel-tverdotoplivnyj-dlitelnogo.html

3

3(0,47 %)

0,00 %

 

/photos/79086-montazh-stantsii-kvt

3

3(0,47 %)

0,00 %

 

/photos/79478-stantsiya-kvt-cherkaskaya

3

3(0,47 %)

0,00 %

 

/a289184-solnechnaya-stantsiya-pod.html

2

2(0,31 %)

0,00 %

 

/a290874-skidka-termosifonnuyu-geliosistemu.html

2

2(0,31 %)

0,00 %

 

/photos/75812-stantsiya-kvt-cherkasskaya

2

2(0,31 %)

0,00 %

 

/photos/75817-stantsiya-kvt-kievskaya

2

2(0,31 %)

0,00 %

 

/a260562-perehod-solnechnuyu-energiyu.html

1

1(0,16 %)

100,00 %

 

/a266694-nebolshoj-rasskaz-turtsii.html

1

1(0,16 %)

100,00 %

 

/a270743-energoaudit-svoego-doma.html

1

1(0,16 %)

0,00 %

 

/a303212-kontekstnaya-reklama-ili.html

1

1(0,16 %)

0,00 %

 

/cp64265-kakie-byvayut-geliosistemy.html

1

1(0,16 %)

0,00 %

 

/cp64267-solnechnye-kollektory-tipy-ustrojstvo-osobennosti-ispolzovaniya.html

1

1(0,16 %)

0,00 %

 

/a289184-solnechnaya-stantsiya-pod.html

2

2(0,31 %)

0,00 %

 

/a290874-skidka-termosifonnuyu-geliosistemu.html

2

2(0,31 %)

0,00 %

 

 

138

0

 

Статті написані таким чином, що висвітлюють дійсно цікаві теми і оформлені так, що ключові слова наводять на сайт, а переходи всередині статті ведуть до різних розділів сайту та інтернет-магазину. Якщо подивитися, скільки разів їх читали скажімо за 17 днів серпня:

Контакти дивилися 30 разів, а читали статті 138. Враховуючи той факт, що зараз серпень, період відпусток і в середньому 8 статей в день - результат непоганий. Причому, якщо подивитися % відмов, то 100% всього у 5 випадках - виділено жовтим . У всіх інших випадках після прочитання статті відвідувачі сайту переходили на інші розділи, читали інші статті. Це говорить про те, що статті працюють так, як потрібно. На тренінгу по контекстній рекламі було сказано, що наявність статей на теми, які відповідають усім пошуковим запитам замінює всю контекстну рекламу, яку можна було запускати в Гугл Эдвордс. Тому на сайті постійно з'являються нові статті, невеликі новини, розповіді про нові монтажах, огляд нового обладнання.

Якщо проаналізувати відвідувачів сайту, то з задоволенням бачимо, що сайт відвідало 312 активних користувачів – користувачів, які заходять на сайт не перший раз. По днях їх різну кількість від 6 до 25 активних користувачів – людей, які проглянули більше 1 сторінки, але сама наявність – дуже приємно.

В Гугл Аналітікс є можливість візуально глянути на поведінку відвідувачів на сайті.

Червона риска вниз означає догляд відвідувачів з сайту. Так от, деякі відвідувачі роблять до 11 переходів по сайту. Не будемо розбирати, за яким саме сторінок переміщуються відвідувачі, але наявність 11 переходів говорить про корисність контенту, правильності побудови переходів і реальний інтерес відвідувачів сайту.

 

Реклама в Фейсбук - відмінний спосіб збільшити кількість відвідувачів сайту.

Також по сайту запущена платна рекламна кампанія в Фейсбук.

Спочатку була зроблена пробна рекламна стаття, яка отримала широкий відгук у читачів 6672 охоплених користувачів, 587 переглядів всього 10 $ витрачених грошей.

 

Здорово! Особливо, враховуючи суму, яка витрачена на дану рекламу. Особливість проведення такої невеликої реклами полягає в тому, що збирається реально зацікавлена аудиторія, на базі якої проводяться вже більш масштабні кампанії. Причому технології проведення реклами в Фейсбук дають можливість багаторазово розширювати аудиторію, підбирати подібну за один раз зроблених налаштувань.

Огляд трафіку по сайту.

За аналізований період з 1 по 17 серпня з соціальних мереж було 77 сеансів -37% (всього 263 сеансу), причому показник відмов найнижчий з усіх видів трафіку – всього 36,36 % , а конверсія – взаємодія (кліки, переходи) 9,09 % - не дуже високий відсоток , але і в 3 рази вище, ніж від «випадкових відвідувачів» сайту.

Тому вважаю рекламу в Фейсбук дуже перспективною, дає велику кількість переходів, прочитань матеріалів і деяку кількість реально зацікавлених клієнтів.


Реклама в интернете очень важна, приносит реальные результаты и должна развиваться, но, учитывая все вышеизложенное, можно сделать некоторое выводы по тому, как именно нужно строить рекламную кампанию по сайту.

Итак,

Главная цель рекламной кампании -  привлечение трафика на сайт. Чем больше посетителей, тем выше рейтинг, чем выше рейтинг, тем более известный ваш бренд.

Трафик бывает массовый.

 Результат -нагон трафика- множество посетителей, много кликов, куча звонков, просвещение звонивших – приобретение клиентов крайне редко – высокая стоимость рекламной кампании.

І цільовий – відвідувань сайту трохи – дзвонять орієнтуються в темі, знають цінові пропозиції конкурентів, просять прорахунки, комерційні пропозиції – придбання клієнтів вирішує професіоналізм менеджера і гнучка цінова політика – вартість реклами невисока, не дає високих позицій сайту в рейтингу.

Тому, в даний момент рекламну кампанію строю комбіновану, працює контекстна реклама у вигляді статей і реклама в Фейсбук у вигляді цільових рекламних оголошень, також розміщуються фото у Твіттері і будемо пробувати Инстаграмм. Причому, вартість рекламних кампаній останнім часом становила 1$ в день.

Зараз прийнято рішення розширювати рекламу шляхом збільшення бюджету та розширення аудиторії.

Андрієнко Антоніна.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner