Кошик
8 відгуків
+380984697824
+380984697824
+380 (98) 469-78-24
+380 (50) 313-77-58

«Не впарь» – головний принцип роботи компанії «Іт Стрім». Випадки з життя. Характеристика інверторів для сонячної станції.

«Не впарь» – головний принцип роботи компанії «Іт Стрім». Випадки з життя. Характеристика інверторів для сонячної станції.
Кабелю іншого перерізу, конструкція даху не за кресленнями, непараллельно укладені дошки, менша товщина подшівной дошки – це лише деякі приклади, з якими доводиться стикатися нашим монтажникам і вирішувати проблеми на місці

03.05.19

«Не впарь» – головний принцип роботи компанії «Іт Стрім». Випадки з життя.

Характеристика інверторів для сонячної станції.

Причиною написання цієї статті стало спілкування з одним не відбувся «потенційним клієнтом». Спілкування відбувалося приблизно наступним чином: заявка на сайті, спілкування в телефонному режимі - наш директор спілкувався особисто і дуже детально розповів і про сонячних станціях в цілому, і про монтажі, і про характеристики панелей, інверторів, кріплень.

Спілкування-супер, клієнт адекватно реагує, задає питання. Оскільки зараз зима – підібрали найкращий комплект обладнання та панелей, в цінах серйозно впали – відправили. Відповідь - ваша пропозиція найкраще, я практично готовий до монтажу станції, давайте знайомитися. Давайте. Запрошуємо клієнта в демонстраційний зал "Атмосфери"- ми дистрибютеры і нам дозволяють приводити клієнтів для показу панелей, кріплень, геліо-систем - у нас на офісі, природно, немає такого набору виставкового обладнання. Під час зустрічі спілкування йде в нормальному руслі. Задаються питання про гарантії, договір - але проскакують якісь підпитання – і я , як людина, що спостерігає збоку, бачу, що клієнт чогось не договорює. Так, розкладка панелей трохи невдала, падає тінь від труби - але ж це просто приблизний варіант, не було ні виїзду на об'єкт, ні вимірів і вивчення місцевості – можливо, крім тіні від труби на панелі буде падати тінь від груші сусіда. Так, так, звичайно, але інвертор, який ви запропонували дорожче, можна використовувати - і тут називається марка інвертора, який на порядок гірше, не витримує стрибків напруги, перезавантажується ... і я бачу, що людина реально не реагує ні на які доводи, ні на пропозиції іншого обладнання . Все, я розумію, що клієнт не наш, його реально «прошили» і розмовляти з ним марно.

Так і вийшло в результаті. Через пару днів лист, що прийнято рішення про співпрацю з іншою фірмою. Але найцікавіше – те, що у тієї фірми прайс дорожче, але при допомоги нашого прайсу він домігся зниження ціни. У чому ми програли? У них більше сподобався договір поставки – але ж ми можемо змінювати договір під вимоги клієнта, і вони зробили краще розкладку – але ми ж не виїжджали і розкладки змінюються – не цікаво. У них дорожче, але буду працювати з ними. В голові крутиться запитання - більш дешевий інвертор, панелі незрозумілі - адже "Атмосфера" найбільший постачальник і серед інших фірм в Києві у них вибір панелей найкращий – а прайс дорожче?

Після короткої наради приходимо до думки, що боротися за клієнта марно. Інженер старої школи, красиво намальовані креслення і цифри - решта не цікавить.

Тому вирішили створити цей пост і серію роликів про обладнання та їх порівняльні характеристики.

Але спочатку кілька випадків з життя.

Приклади, як можна тупо довіряти кресленнями – адже між кресленнями та об'єктом є ще посередник - будівельники, сантехніки, електрики.

Отже, перший випадок. Запросили на монтаж невеликий станції на гаражі гараж на дві машини з внутрішнім приміщенням – здоровенна конструкція. І господар наполягає, щоб панелі монтували на південній стороні і на північній. Ніякі вмовляння, спростування, докази не діють – сказав на північній, значить на північній. Як скажете-(через пів року панелі з північної сторони були перемонтувати на каркасні конструкції).Північна сторона явно менше. Але хазяїн - такий же крутий інженер старої школи приносить креслення і тицяє нам їх в ніс - бачите - розміри однакові. Але, кажучи грубою, нам двом не повилазило. Приходить старенький дідусь з паличкою –тесть господаря – а я тобі що казав – там на метр менше. Потрапляє і дідуся. Добре, ми не сперечаємося, сказано однакові, значить однакові. Давайте поміряємо, на всяк випадок, адже кріплення будуть виготовлятися під замовлення під ваші розміри. Робіть по кресленнях, не морочте голову. Відмінно. Виготовляються кріплення, приїжджають монтажники, заміряють - так , другий скат на 1 м менше – що робити? Через деякий час спостерігаємо сцену: господар з червоним обличчям розмахує перед обличчям мужика з білим обличчям кресленнями – а наші хлопці починають викручуватися – як пристосувати не підходять за розмірами кріплення. І знову ж таки , що робити з сусідської туйкой, яка дає шикарну тінь на панелі.

Або ще один приклад.

У нас є клієнт, який дуже хоче сонячну станцію 30 кВт, дах дозволяє – креслення - супер. А змогли поставити лише 10 квт, т. до. його будинок знаходиться в зоні росту 100-літніх дубів, які дають очманілу тінь. Ледве-ледве втиснули 10 квт.

Випадок третій. Установка геліосистеми.

Господар будинку, згідно креслень, показує порожню шахту, в якій відмінно можна розмістити труби від геліо-колектора і запевняє, що вона абсолютно порожня. Наш монтажник дуже здивований, що йому доводиться дві години робити прохід в чомусь залитій бетоном порожній шахті і дивом не пробиває трубу каналізації. Викликаний господар в шоці, але показує ще одну порожню по кресленнях шахту – там опинилися труби теплої підлоги. Знову ж розгляд з сантехніком і відповідь : «А мені так зручніше». Монтаж зробили в третій шахті, зарезервованої господарем для твердотовливного котла.

Кабелю іншого перерізу, конструкція даху не за кресленнями, непараллельно укладені дошки, менша товщина подшівной дошки – це лише деякі приклади, з якими доводиться стикатися нашим монтажникам і вирішувати проблеми на місці.

Тому при роботі з клієнтами ми спочатку використовуємо фото об'єкта, координати – дивимося по гугл мапс об'єкти поруч - робимо попередні розкладки, після чого виїзд монтажників, заміри, дослідження території. І тільки тоді остаточний варіант розкладки панелей.

Є програма, яка створює симуляцію затінення об'єкта, що дозволяє прибрати панелі, на які падає тінь, рух тіні по панелям в залежності від місяця року, але вона не враховує інших факторів ризику.

І тільки виїзд досвідченого фахівця на об'єкт може вирішити питання з перестановкою панелей і підбором "правильного" інвертора.

Тепер про обладнанні.

Всі знають, що обладнання буває класу «Преміум» і «Економ».

Преміум клас - це гарантія того, що пристрій буде стабільно і без проблем з найбільшою ефективністю працювати багато років. Рівно стільки, скільки зможе прослужити ваша станція, приблизно близько 30-ти років.Багаторічний досвід використання їх удосконалення в процесі використання дозволяє гарантувати високу якість.

Економ клас – це також гарне , що користується великим попитом обладнання, якість якого покращується з кожним роком, але має менший термін гарантії від виробника і має деякі особливості в роботі, з-за яких їх не можна віднести до преміум-класу.

До преміум-класу відносяться інвертори

· SMA Solar Technology AG, німецький виробник, бестрансформаторные однофазні інвертори Sunny Boy і трифазні Sunny TriPower якого завоювали свою нішу з великим обсягом продажів при бездоганній якості.

· Fronius International GmbH, Австрія, створений в 1945 році. Промисловий гігант виробляє однофазні моделі Fronius GALVO (1,5-3 кВт) та Fronius PRIMO (3-8.2 кВт), трифазні моделі Fronius SYMO (3-20 кВт) та Fronius ECO (25-27 кВт), а нещодавно удосконалив всі фотоелектричні інвертори за останнім словом техніки.

· ABB (Asea Brown Boveri Ltd.) — шведсько-швейцарська компанія, має представництва в багатьох країнах світу. Виробляє однофазні моделі інверторів ABB UNO (2-4,2 кВт) та ABB PVI (3-6 кВт) і трифазні ABB PVI (10-12,5 кВт), ABB PRO (33 кВт) та ABB TRIO (5,8-50 кВт). Також компанія виготовляє пристрої в електротехніці, машинобудуванні, інформаційних технологіях.

· Інвертори Bosch, як і все, що робить ця компанія, і за зовнішнім виглядом, і за якістю можна сміливо віднести до найпрестижнішого класу надійних і ефективних інверторів.

SMA, Fronius, ABB оцінюються більшістю фахівців як трійка лідерів-виробників on-grid-інверторів.

Економ - клас представлений інверторами

· Growatt New Energy Technology Co., Ltd (Китай) створена в травні 2010. Працює з високими потужностями, розташованими в різних країнах. Для європейського ринку випускає однофазні моделі Growatt TL (1-5 кВт), Growatt HF (2-3 кВт) та Growatt MTL(2,7-6 кВт), трифазні моделі Growatt UE (4-20 кВт).

· Delta Energy Systems Ltd. (Тайвань). Випускає однофазні моделі інверторів Delta RPI (2-5кВт) і трифазні моделі Delta M(6.3-50кВт).

· Huawei Technologies Co. Ltd. — відомий виробник електронної техніки та телекомунікаційного обладнання, успішно завойовує ринок сонячних технологій. Її розробки дозволяють управляти інвертором за допомогою сучасного смартфона.

· Huawei лідирує у вкладенні коштів у світові розробки і вдосконалення технологій. На сьогоднішній день компанії важко знайти рівних з щорічного товарообігу. Випускає трифазні бестрансформаторные інвертори Huawei Sun 2000 c лінійкою потужностей 8/12/17/20/23/28/33/37/42 кВт.

Додатково про інверторах можна почитати в цих статтях:

https://aen.com.ua/n220521-novye-invertory-abi.html

https://aen.com.ua/n219130-novyj-setevoj-invertor.html

https://aen.com.ua/n196905-invertory-avv-pod.html

 

В кожному окремо взятому випадку наші фахівці підбирають відповідний варіант інвертора.

Час-від-часу бувають акції, коли обладнання преміум-класу пропонується за ціною економ-класу, або практично за ціною економ-класу. Тоді у клієнтів з'являється реальна можливість стати власником крутого обладнання, як зараз прийнято в маркетингу рекламувати- «найкращий вибір». Ми намагаємося постійно інформувати всіх відвідувачів нашої сторінки у ФБ і нашого сайту про таких акціях.

Докладно про сонячних панелях буде написано в наступній статті.

А що ж з таким клієнтом?

Ситуація приблизно така.

Оскільки спілкуватися з клієнтами доводиться щодня, вже склалася реальна класифікація, коли є можливість «поборотися за клієнта, а коли немає сенсу. Якщо людина реально намагається вибрати найкращу пропозицію, вникає в аргументи, намагається розібратися –ми завжди намагаємося, щоб наша пропозиція була кращою. Не «впарити» - вибачте за грубість, а саме зробити кращий варіант. А, коли людина звертається за комерційною пропозицією, яку потім використовують для збивання цін у компанії, яку він вже вибрав за красивим кресленнями та обіцянкам незрозуміло чого - це варіант, коли навіть не варто втрачати час.

Знову ж таки з досвіду, відсотків 80% випадків, такі клієнти через якийсь час телефонують нам з проханням розібратися в проблемах, які виникають в роботі станції (геліо-колектора).

Але це вже інша історія.

Андрієнко Антоніна.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner